Gurbetten Selam Var... Ulubey Gözlemlerim

Gurbetten Selam Var
Ulubey Gözlemlerim
Değerli Hemşehrilerim
   Babaannem in vefatı nedeniyle dört gün süren bir Ulubey ziyaretimiz oldu. Öncelikle gerek cenaze esnasında bizzat bizle olan gerekse telefon ve sosyal iletişim mecralarını kullanarak taziyelerini ileten herkese ailem adına çok teşekkürler ediyoruz.
Aslında bugün muhtarlarımızla ilgili bir yazı kaleme alacaktık,
fakat gelmişken gördüklerimi yazalım dedik.
    Heryer yeşil Ulubey de an itibarı ile hani gökyüzü ar etmese o bile yeşil olmak isteyecektir eminim.O bizi özledimi bilmiyoruz ama ne yalan söyleyelim biz özlemiş Ulubeyi.Şahsım adına söyleyeyim Ulubey e dönünce Ulubey de mahallemde yaşamak istiyorum Ordu sadece 20 dakika hiç gereği yok kasmanın.
   Karakoca da Ulubey Kıran ı denilen bölgede evimiz.Şu manzara bakarmısınız,Şuayp tüm heybeti ve ihtişamı ile karşınızda,berrak temiz bir havada uzaktan denizi bile görebiliyorsunuz ki Ordu yu görmemek mümkünmü,Kurul du,Yorızdu derken Kabadüz,
Yokuşdibi Çambaşı hatta Ağinek yaylası,Çukur Hacettepe si ve bilimum bir sürü mahalle tüm göz alıcı görselliği ile karşınızda.Daha ne olsun sessiz  tertemiz mis gibi doğa ve hava.
Artık geri kalan sizin keyfinize kalmış.Yemişim Ordu sunu.Tek handikap hava,Vallahi hiç şakası yok öğleye kadar yanıyor öğleden sonra üşüyor,gecemi?gece de donuyorsunuz.
    Bu gelişimde biraz hareketli gördüm Ulubeyi zannedersem şehirden kaçan gurbetçiler gelmişlerdi.Gündem konudan konuya değişir ekonomi,siyaset çok azda maden arama işi. Pazar günü defin işlemi ve taziyelerle geçti.Diğer günler bizim ziyaretlerimiz ve bize olan davetlere icabet ettik.
  Pazartesi önce Chp Ulubey ilçe Başkanı değerli ağabeyim Adnan Güzelordu ile Sabri abinin çayevinde çayımızı yudumlayıp sohbet ettik,ordan gazetemiz sahibi Sevgiki Deniz Aksu yu ziyaret ettik iki lafın belini kırdık derken Aras Soylu fındık sahibi değerli ağabeyim Zeki Çamur un davetine,Sevgili Kerem İnan ın işlettiği Hanedan restorantda beraber iştirak ettik gerçekten güzel sohbetti hepsine teşekkürler ediyoruz. Sonra Facebook grubu Dünden Bugüne Ulubey de Hayat moderatörü Pembe Yılmaz kardeşim değerli eşi Ertuğrul abi ve Ömrüm Nermin ana taziye ye geldiler.Pembe kardeşim ve ömrüm anayı tanıyın derim.Bu kadar candan bukadar matrak ve lafazan insanları göremezsiniz dostlar dost.Ertuğrul abimi?O sağlam sıkı bir dinleyici bu hususta masterı bile var.
   Salı günü Ulubey hareket liydi anam la iki sevgili gibi elele dolaşırken meydan da Ulubey Anadolu lisesi öğrencilerinin Görsel Sanatlar öğretmeni Bahar öğretmen öncülüğünde sergiledikleri resim sergisine denk geldik.Çok güzel bir etkinlikti annemle tek tek resimleri inceleyip pırıl pırıl Ulubey in geleceği gençlerle sohbet ettik.Harikaydı. Teşekkürler Bahar öğretmenim teşekkürler gençler.Bu etkinlikler artırılmalı ve sık yapılmalı Ulubey de.Ordan ayrılıp Çukur mahallesi muhtarı Atıf Güngör le Ulubey belediye Başkan yardımcısı Salih Çongara nın davetine icabet ettik kahvesi ni içtik diğer Başkan yardımcısı Kadir Varol u ziyaret ederek çay ve muhabbette bulunduk.Ulubey Anadolu lisesi Tarih öğretmeni değerli hocam Alparslan Çalışkan ın geçen gelişimizdeki nazik davetini bu gelişimizde değerlendirdik ve bir nevi Ulubey ortaokulunda okuduğumuz yıllarıda ziyaret etmiş olduk.Lisenin değerli öğretmenleri ve sevgili gençlerle sohbet gerçekten bizi çok duygulandırdı Alparslan hocama çok teşekkürler ediyoruz.
    Sevgili Ömür Bellikli ağabeyimin telefonu ile Özkan Akyazı ,Dünden Bugüne Ulubey de Hayat grubu yöneticilerinden Seyfettin Şenel ağabeyim ile buluşup kahve bahane sohbet şahane diyerek koyu bir sohbete gömüldük. Ulubey in değerli işadamlar Kutupoğlu fındık fabrikası sahibi
İlhami ve Halil Kutupoğlu kardeşlerin çayını müteakip değerli işadamı Mustafa Kutupoğlu ağabeyimi yeni yerinde ziyaret ettik sonra ver elini Çukur mahallesinin Dumanlı sokağında çocukluğumu aramaya.
 Sevgili Fedai Bayram ın Küpkaya tesislerinde galdirik ve dürme turşusunu çayla değil kahve ile yedik. Sizde böyle tadın bir değişik oluyor.Akşam İse Ulubey in en eski esnafı duayen ağabeyimiz Terzi Mehmet in terzihanesinde elini öperek sevgili Murat kardeşimle feneri söndürdük desek yeridir.Dolu dolu bir gündü.
   Çarşamba günü sabahtan Ulubey İyi Parti İlçe Başkanı değerli Dost ağabeyim Abdullah Kılıç la Piraziz de kahvaltıyı müteakip uçağımıza bindik.Anlicanız bu satırları uçak da yazıyoruz.
   Değerli dostlar bir kaç senedir Ulubey ziyaretlerimiz dolu geçiyor sosyal medyanın verdiği popülerlik sebep olaki Ulubey de ciddi bir teveccüh görüyoruz bir mahcubiyetle karışık bu durum bizleri ziyadesiyle mutlu ediyor sizleri seviyoruz ve yakın ilgi ve misafirperver liğe çok teşekkürler ediyoruz ben Bülent Aksoy hertürlü sizlerin ve Ulubey in emrindeyim telefonum yirmidörtsaat açık bunu tüm içtenliğimle söylüyorum elinden ne geliyorsa bu büyük küçük ne olursa;yaparım tanıyanlar bilir yapmacık olmadım olamam.Suyunu içtiğimiz yemeğini yediğimiz çayını içtiğimiz sohbetle vaktini aldığımız tüm dostlara sonsuz teşekkürler hakkınızı helal edin.
Tekrar Ulubey de görüşmek dileğiyle selamlar sevgiler